Een frisse wind

De afgelopen dagen is mijn blog vaak door mijn gedachten gegaan. Want zoals jullie wel gemerkt hebben ging het even wat minder. Toen ik net begon had ik de wildste ideeën en wilde rond de drie keer in de week gaan posten. Dit liep even anders en ik verloor al snel de energie & zin er voor.

001Eigenlijk zat ik al op het punt om gewoon mijn blog links te laten liggen en voorlopig te stoppen. Maar zou Laura niet  zijn als ik toch door wil gaan.. Dus zie hier Hello it’s today met een nieuwe layout en een kleine opruiming! Want ik ga het anders aanpakken, terug naar hoe ik hier voor al blogde. Met veel foto’s en niet te veel woorden.

De week in beeld posts zullen verdwijnen maar de hotspots blijven. Want eigenlijk vind ik dit wel erg leuk om te delen. Ook zal de beloofde uitleg van geocaching nog komen en hoop ik snel met wat DIY’s te starten. En verder? Verder zullen er wat meer persoonlijkere stukjes komen, foto’s en misschien wat wat over de laatste weken van mijn zwangerschap. En die drie keer in de week bloggen? Dat laat ik voor nu maar even achterwegen, al ga ik wel proberen met een klein beetje regelmatig wat te plaatsen.

De komende dagen gaat er iedergeval een bezem door mijn blog en zal ik van die paar dingen die er op stonden wat gaan verwijderen. Zodat ik opnieuw een nieuwe start kan maken. Een start die mij hopelijk wat verder brengt dan dat hij eerst deed.

7 gedachtes over “Een frisse wind

  1. Morgaine zegt:

    Het ziet er prachtig uit in elk geval, en doe wat je hart jou ingeeft, je moet niks, je mag, ‘wij’ komen toch wel zodra we je spotten en die laatste loodjes, zeg ik ja tegen 😉

    X

    Like

Geef een reactie

